نگاه
شاید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
............
کل کل
من و تو me & you
راهرو
تاریخی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاید و آدرس shaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 6294
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
شاید

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, :: 14:2 :: نويسنده : شاید

سلام

می خوام از نگاه بنویسم

نگاه چیست ؟

تمام افکار من

تمام گفته های من

تمام نگفته های من

چرا درک نمیکنی با توام  به فهم وقتی یکی تورو نگاه می کنه ازت چی می خواد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: